دکتر امین آمالی

متخصص گوش و حلق و بینی

دکتر امین آمالی

متخصص گوش و حلق و بینی

دکتر امین آمالی متخصص گوش وحلق و بینی

  • ۰
  • ۰

کدام مدل بینی برای شما مناسب است؟ طبیعی یا فانتزی؟

یکی از نگرانی های عمده متقاضیان جراحی زیبایی بینی قبل از عمل ، انتخاب مدل بینی است. آنها غالباً ساعتهای زیادی را صرف جستجوی اینترنت و مشاهده نتایج جراحی زیبایی بینی می کنند. اما آشنایی با مدلهای مختلف بینی بعد از عمل می تواند استرس قبل از عمل را به شدت کاهش دهد.

بعضی اوقات افراد به دلیل تبلیغات و شنیده‌های خود ، مدلی را برای بینی خود انتخاب می کنند که برای چهره آنها مناسب نیست. آنها همچنان به جراح توصیه می کنند که بینی خود را به این مدل جراحی کند. نتیجه مشخص است ، این افراد با گذشت زمان پشیمان خواهند شد.

معیار اصلی برای انتخاب مدل بینی شکل صورت و ساختار بینی است. بنابراین افرادی که تمایل دارند مانند یک خواننده یا بازیگر موردعلاقه خود به نظر برسند ، اشتباه بزرگی می کنند. الگوی بینی هرشخص باید فقط در مقایسه با تمام چهره وی انتخاب شود. اگر فردی دارای صورت کشیده یا لب های بزرگی باشد ، بینی کوچک برای او مناسب نیست ، زیرا در این صورت نسبت و تعادل صورت  وی مختل می شود.

 

ادامه مطلب

نظرات (۱)

سلام

 

15 گیگ فضای رایگان اشتراک گذاری حرفه ای ویدیو و موزیک و عکس

 

 

https://98share.com/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی