دکتر امین آمالی

متخصص گوش و حلق و بینی

دکتر امین آمالی

متخصص گوش و حلق و بینی

دکتر امین آمالی متخصص گوش وحلق و بینی

  • ۰
  • ۰

دکتر امین آمالی در تاریخ ۱۳ تیر ۱۳۵۵ در خانواده‌ای فرهیخته و علمی چشم به جهان گشود. او تحصیلات ابتدایی و دبیرستان خود را در شهر مشهد به پایان برد و در سال ۱۳۷۳ موفق به کسب دیپلم با رتبه برتر از دبیرستان استعدادهای درخشان گردید و در رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد پذیرفته شد. دکتر آمالی در سال ۱۳۸۰ با رتبه ممتاز از دانشگاه فارغ التحصیل شد و مدرک دکتری حرفه‌ای پزشکی عمومی خود را اخذ نمود.
ایشان در سال ۱۳۸۳ با رتبه‌ی برتر برای اخذ تخصص در رشته گوش و حلق و بینی وارد دانشگاه علوم پزشکی تهران شد و نهایتا در سال ۱۳۸۷ با کسب رتبه سوم بورد تخصصی کشوری فارغ التحصیل گردید و به عنوان هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزیده شده و به عنوان استادیار به تدریس و آموزش علمی و عملی دانشجویان پزشکی و دستیاران و فلوشیپ‌های گوش، حلق و بینی مشغول شد. وی دوره جراحی پلاستیک صورت را در دانشگاه تهران سپری کرد و موفق به گذراندن دوره تکمیلی در دانشگاه استنفورد آمریکا گردید.

  • ۹۶/۰۹/۰۱
  • امین آمالی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی