دکتر امین آمالی

متخصص گوش و حلق و بینی

دکتر امین آمالی

متخصص گوش و حلق و بینی

دکتر امین آمالی متخصص گوش وحلق و بینی

  • ۰
  • ۰

جراحی بینی طبیعی

بسیاری از افرادی که جراحی زیبایی بینی انجام می دهند، بعد از مشاهده نتیجه آن از فرم ظاهری مصنوعی بینی خود راضی نیستند. جراحی بینی طبیعی این امکان را به افراد می دهد که تنها ایرادات بینی آنها برطرف شود و نواحی زیبای بینی دست نخورده باقی بماند. در جراحی بینی طبیعی بسیاری از افراد متوجه جراحی شدن بینی فرد نمی شوند . جراح برای انجام جراحی تلاش می کند تا علاوه بر رسیدن به سایز استاندارد بینی و ایجاد تناسب بین بینی و اعضای صورت ، در فرم ظاهری بینی نیز اثری از انجام جراحی بینی وجود نداشته باشد. در واقع جراح با رفع ایرادات بینی ، بین بینی فرد و دیگراجزای صورت او تناسب برقرار می کند.

به طور کلی در جراحی بینی طبیعی تغییرات زیادی بر روی بینی فرد اعمال نمی شود. یک بینی بدون نقص که سبب برقراری تناسب با سایر اعضای صورت شود، منجر به افزایش زیبایی چهره ی فرد خواهد شد. در حالی که یک بینی بسیار کوچک و سربالا نه تنها سبب زیبایی چهره نمی شود ، بلکه بین صورت و اعضای آن نیز ناهماهنگی ایجاد می کند.

 

بینی طبیعی چه ویژگی هایی دارد؟

ادامه مطلب

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی